יום שישי, 14 בינואר 2011

צפייה ישירה|מאוחר מכדי לומר שלום | ללא תרגום |TOO LATE TO SAY GOODBYE


סיפור אמיתי על רצח ובגידה
רופא שינים מקסים ומבריק, קשור לשני מקרי רצח המרוחקים זה מזה כשני עשורים ... מקרה מתפתל שבו העבר והווה מתנגשים זה בזה... הספר מדווח על חקירת אחד המקרים המזעזעים, שעניינו רצח- כפול.
אן רול קיבלה את הגישה הבלעדית לתוכנו של התיק העוסק בבארט קורבין, "התאום הנאה" האחראי לרצח, פעמיים. בארט קורבין ניהל את נישואיו על מי מנוחות עם אשתו הנחמדה, ג''ניפר. לשניים היה בית בפרבר יוקרתי בפאתי אטלנטה ושני בנים מוצלחים. אולם, מתחת לפני השטח רחשו חיים סודיים – שכללו, רומן מהצד אותו ניהל בארט וחשיפתו ששלחה את ג''ניפר לחפש אהבה משלה ברשת האינטרנט.
תוצאת מעשיה תוכיח את עצמה כקטלנית – בבוקרו של יום בחודש דצמבר נמצאה ג''ניפר כשכדור אחד נעוץ בראשה.
המשטרה עמדה לקבוע שמדובר במקרה התאבדות, אך משפחתה ההמומה ידעה שהדבר לא יתכן וזאת משום שג''ניפר היתה ברקיע השביעי מעצם המחשבה שהיא עומדת לעזוב את בארט עם גבר שהכירה ברשת.
ככל שראיות מטרידות מוסיפות להיחשף, חוקר מטעם המחוז, נחוש ומוכשר, דלה ממעמקי הזמן גילוי מדהים: ארבע עשר שנים קודם לכן, חברתו הקודמת של בארט קורבין, דולי הירן - סטודנטית לרפואת שינייים, נמצאה אף היא, ירוייה בראשה, וגם שם נקבע מותה כהתאבדות.
היתה זו חוליה מצמררת בשרשרת, שבסופו של דבר תלכוד רוצח חסר רחמים האחראי לשני האסונות – בארט קורבין. ואם נראה לכם שאתם יודעים כבר הכל אודות מקרה זה, בואו לגלות את העומד מאחורי הכותרות – ופרט בלתי יאומן ואירוני שעליו חג התיק כולו.


http://www.multiupload.com/7AKOYIQLT2

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה